Monday, June 20, 2011

.::Posa Sunat::.

Alhamdulillah aku niat untuk posa sunat pada hari isnin ni.... mlm aku mkn siap2.... pagi aku cuma niat sahaja...
yang lawaknya.... dlm kereta aku dok suap cucur kodok pada adik hazim.... adik hazim mkn main2 lak... dia kunyak lumat2 pastu dia luah... ish... geram aku... pastu... yang balance tu aku mkn la... dah telan semuanya... astafrirullah halazim.... baru aku teringat kata hari ni aku posa.... YA ALLAH... aku ada la dengar ceramah Ustaz tu kata kalau kita niat posa n kita termakan tampa kita sedar posa kita di kira sah.... sepatutnya slps kita sedar tu kita kena kumur buangkan sisa2 makanan tadi... memandangkan aku dok atas kereta nak kumur dgn air apa....
hai..... ini la jadinya kalau jarang2 posa sunat...
mudah-mudahan posa sunat ku pada hari ini direstui oleh MU.. amin....

No comments:

Post a Comment