Wednesday, June 22, 2011

E.Y.E Sedalam Mana Setiamu

Aku bosan.... aku rodek2 lagu lama2 yang ada dkt pc aku.... ha lagu ni syok gak aku layan....
feeling kejap.. hahahahahaha....
layan.....


takdir jua yang menentu segala
pertemuan yang tak diundang
gurau senda mesra yang kau pamerkan
membuat hati tertawan

walau kita masih baru mengenali
namun dapat aku rasakan
detik hati ini yang menyatakan
semaian kasih bercambah

terpaksalah aku menduga
sedalam manakah setia
dan takku sangkakn pesona
bisa merubah jiwa

ku bertanya pada diri ini
kerna apa aku kau cintai
salahkah ku cari keyakinan
walau aku serba kekurangan

andai engkau mengerti kasih
niat suciku ini....

walau dulu sering kau mengucapkan
hanya diriku yang kau sayang
mengapakah kini sering kau buntukan
pertanyaanku yang serupa

mungkin indah kehidupanmu kini
hingga kau lupa pada janji
yang kita semaikan penuh pengertian
antara kita berdua..

kiranya apa yang kau lakukan
untuk buatku bahagia
maafkanlah daku kekasih
tanpamu ku tersiksa

ku bertanya pada diri ini
untuk apa aku kau cintai
salahkah ku menduga dirimu
untuk aku bentuk keyakinan

kembalilah oh kekasih
aku setia menunggumu...

pasti nanti andai kau mengerti
kan ku serah hatiku padamu
kiranya hatimu yang terluka
aku jua pastikan merana

andai engkau mengerti kasih
niat suciku ini....

No comments:

Post a Comment