Monday, October 10, 2011

.:: Continental Cakes ::.

Alhamdulillah.... ini adalah kali ke 2 aku aku attend class cake... 1st class aku attend basic cupecake class dkt kak rani.... time tu aku sarat mengandung adik hazim.... setelah sekian lama aku tak pegi class.... sabtu lps seruan untuk attend class untuk kali ke 2 plk.... alhamdulillah.... walaupun aku sampai lewat... aku tidak ketinggalan....huhuhuhu... class mula jam 9.30pg, aku sampai jam 10pg..
Kak Najah adalah sifu aku yang ke 2... Thanks kak najah....

mintak izin dari kak najah untuk pamer di blog sity.... x sempat nak bawak camera hari tu... kaluit.... huhuhuhu

Selepas ini... pada sesiapa yang nak order kek-kek tersebut.... jangan malu dan jgn segan ye... call sity : 019-4953285

Italian Rainbow Cake

Russian Black and White Cake

Carrot Walnut Cake with Creamcheese frosting

Kengkawan yang attend class... sempoi2 semua... miss u all

No comments:

Post a Comment