Tuesday, October 4, 2011

Adoila......

Entah kenapa dgn perut aku hari ni..... Asyik meragam je....Pepagi buta, dalam perjalanan nak mai kerja... aku dah singgah dkt shell arau selepas sahaja hantar anakku ke sekolah An-Naajah.... terasa lega lah selepas itu..... sesampai saja dkt ofis.... perut memulas plk..... dah la dkt opis aku x dak air.... alahai.... mujurla ada sebotol mineral yang aku beli hari tu.... dgn x tahan... sekali lagi membuang.... pastu x berani nak mkn pagi.... aku p ambik air dkt lab kak su dulu takut tgh2 mkn x sempat nak lari mana.... mmg sungguh jangkaan aku... dlm tgh mkn... memulas plk..... sekali lagi.... aduh... dah x tahan dah.... kalau ada air lain la ceritanya.... sampai ke ptg ni... masih memulas lagi perut aku ni... walaupun aku dah telan seplastik pil chi kit teck aun..... mau boleh pengsan aku kalau ianya berlarutan..... huhuhuhuhuhu.... mudah-mudahan cepat sembuh..... amin....

No comments:

Post a Comment