Tuesday, January 26, 2010

Open Table

Sabtu- 23 Jan 2010
ptg ni aku ingt nak p umah pak lang dkt Tanjung Gelam.. sbb aku nak p hantaq Qaseh yang mak lang order.. dkt maghrib aku baru sampai umah mak lang... mak, ayah, mak tok, pak teh, mak teh dah ada dkt umah mak lang... sungguh ramai d ctu... setiba kami d rumah pak lang... semua org pakat bersiap... heran jugak aku... maghrib2 pakat nak pergi mana.. rupa-rupanya pak lang dapat durian runtuh... :-) dia nak open table untuk kami semua... murah sungguh rezeki depa.... Terima kasih pak lang n mak lang...mudah-mudahan bertambah-tambah lagi rezeki mereka... leh open table lagi... kihkihkihkih....



Panorama malam di Dataran Kuala Perlis

Tengah menunggu makanan sampai - posing dulu

Hubby tercinta - pemandangan belakang dak berapa nampak gelap gulita..


Tu dia sampai dah makanan... air dah habih 2 jag sblm makanan sampai

Baju biru tu my ayah tersayang... dia dok pilih apa tah.. makanan laut semuanya bantal aja... ikan memilih.. dah turun dkt adik aku sorang..



Mantarang - ayah aku dok ambik benda nih la...



Ni mak tok tersayang.... putih nya.....






No comments:

Post a Comment