Monday, February 1, 2010

Risau

hari ni... aku betul2 risau la.... tetiba ja pagi td sblm mai reja... kaki sblh kiri aku kebas... pastu tergelecoh beberapa kali... dah la hari sabtu lps... nurse mai umah chek ketinggian rahim semakin kecil 1 cm dr minggu lps... aku risau sgt-sgt... dah la kebas kaki dak hilang-hilang jugak walaupun berkali-kali aku sapu minyak panas... dak rasa panas plk tuh... pastu dgn tak sedap hati sbb dak rasa bb tendan- menendang dgn kuat.... hai lagilah merisaukan aku... aku ni dah la jenis pikiq yang bukan-bukan...

tapi... alhamdulillah slp aku ajak hubby p klinik chek, DR Tinny kata bb aktiv ja bergerak dak berenti... jantung pun berdenyut normal....

syukurlah bb aku sihat... mama doakan semoga bb mama sentiasa sihat dan membesar dgn sempurna.... Amin

1 comment: