Monday, January 25, 2010

Kempen Derma Darah dari Hospital Jitra D C'Mart




Weekend... Hari Ahad 24-Jan-2010



eermm pagi2.. dak la pagi sgt... dlm pkl 10pg gitu.. rutin aku 2 minggu sekali apa lagi kalau dak p klinik chek HB... selalunya org mengandung kalau dak masuk 8 bulan lagi... sebulan sekali je p klinik... aku nih... 2 minggu sekali la.. tak mengapalah demi anak tersayang yang aku kandung... :-)


Balik je dari klinik... saja la singgah di dpn C'Mart tu nak tgk apa yg diaorang buat di bawah khemah2 tu... Ada kereta bomba sebijik (dok buat apa pun tak tau la), Geng Jesin(kontraktor rumah) dok bagi hadiah apa tah, pastu kempen derma darah.. apalagi aku suruh la my hubby cuba derma... sblm derma tu depa check dulu kesihatan kita... bukan apa... aku nak tahu hubby aku darah jenis apa.. rupa2nya kumpulan darah A, kalau apa2 dia dak leh derma darah dkt aku la... huhuhuhuhu.... apa2 pun aku harap hubby aku sentiasa sihat... amin



Kempen Derma Darah... sapa2 yang teringin nak derma tu sila-silalah ye..

Perderma (1'st time derma darah)

Cukup dah sebeg darah... sekejap ja penuh

1 comment:

  1. hehhe.. tahniah kepada en haris krn berjaya mendermakan darah beliau.... kuikuiukui...

    ReplyDelete