Thursday, September 29, 2011

ALAMAK!!!!!!!!!!

Baru ku sedar.... rupanya lesen aku dah tamat tempoh..... baru pagi tadi aku check lesen.... tgk2 tarikh mati ialah 20/9/2011..... rupanya dah seminggu lebih aku dok bawak kereta tanpa lesen.... alhamdulillah la x jumpa roadblock.....
Sebelum aku pindah ke kuala perlis ni.... mmg jejarang sgt la aku drive..... sbb itu aku leh lupa.... semenjak berpindah ke kuala perlis ni.... ha... mau x mau aku kena berulang alik dari kuala perlis-arau ambik anakku dkt skolah.... so arau-kangar hantar haziq umah mengasuh.... then kangar-kuala perlis ambik asben lak..... beginilah kitaran perjalanan aku tiap2 hari jika balik kerja lambat.... hari-hari menghabiskan masa di atas jalan sahaja entah berapa jam.... lebih banyak dari berada di rumah....
ehh... ini dah membebel pasal lain dah ni.... satg panjang lebar lak... ok aku stop ja dkt sini... aku nak p pejabat pos nak renew lesen...

2 comments:

  1. hehhe.. jom sama2 rasa menghabiskan masa diatas jalan raya.... kekeke
    lesen i pun mati bulan 10 ni///

    ReplyDelete
  2. letis la cda.... kira balik umah tu x dan nak buat apa dah... tup2 gelap dah... x dan nak main ngan anak.... pakat lena abih... huhuhuhuhu

    ReplyDelete