Friday, April 13, 2012

~ Dapat MC ~

Assalamualaikum....
Hari Jumaat yang penuh berkat...
Selepas balik dari senamrobik di Kubang Gajah pagi td... aku singgah la di klinik penawar kuala perlis sbb kepala aku sebelah kanan berdenyut-denyut dari petang kelmarin lagi... aduh.... sakitnya... semalam aku dah telan 2 biji panadol... alhamdulillah dah lega.... tetiba pagi ni terasa plk denyutan di kepala... macam nak hentak ja kepala ni dkt dinding....
Aku terpaksa singgah jugak la dkt klinik nak check n ambik ubat... dah lama sgtla aku tidak terasa kesakitan begini.... last aku sakit kepala teruk sgt... lps aku bersalin Haziq masa tu dia baru berusia 5@6 bulan.... DR kata aku ada magrain.... hari ni DR bagi aku MC suh berehat... DR kata magrain ni slalu berlaku di tgh hari... di sebabkan cuaca yg panas, pk banyak dan ada lagi la simtom dia... Tapi hari ni aku dah masuk kerja... so ptg ni aku nak rest la....

No comments:

Post a Comment