Wednesday, November 23, 2011

.:: Design Card ::.

Depan Kad

Belakang Kad

Ini adalah salah satu dari hobi aku..... kalau aku bosan-bosan... datanglah idea-idea begini.... mmg best bila kita dapat design yang kita inginkan....

Kad ni aku design khas untuk SIL.. Kak siti harap Yatie menyukainya.....

Sebenarnya dah lama aku dok blajar design... aku belajar sendiri ja.... tapi sblm ni tak banyak pendedahan... aku belajar design guna power point ja..... nak guna Photoshop aku x berapa nak reti.....lama kelamaan... Dekan aku perkenalkan kepada kami GIMP . Mula tu mmg x pernah dengar apa benda la benda GIMP ni.... pastu aku google n cari tutorial.... alhamdulillah.... aku try n try n try.... Rupa-rupanya GIMP ni bleh buat macam2.....

Nanti aku update kad yang dah siap di cetak....

Kepada Yatie & Firul Selamat Pengantin Baru.... Semoga rumahtangga anda di berkati dan dilindungi olehNYA... Amin.....


1 comment:

  1. tq kak ct n bangchik sbb byk bantu dalam persiapan kawen..semoga Allah murahkan rezeki kak ct n bangchik sekeluarga..Amin

    ReplyDelete